Thursday 17 June 2010

my little fat family : episode 3

Zarida Hanin Abdul Ghani.. anak pior org perak ni.. perak kat ne aku pon xtau.. belah2 bota kot... umur skrg xsilap aku la 60 tp tuh la kan nmpak mcm 50 lebih je kan... ngeh2.. dah bersara dari seorg cikgu di ipoh. mengajar subjek kemahiran hidup xsilap... terer memasak ni.. tuh pasal anak2 die smua gemuk2 belake...wakakakak...

seorg yg peramah, dan kuat bebel..hahaha... biasala cikgu mst kene bebel kuat.. so bile mak aku ni bebel kompem aku bukak sound tv xpon radio kuat2... smpai la mak aku ni benti bebel...hahah bapak gile jahat aku... klu bebel tuh mmg lame laaaa.. klu dari pagi smpai ke malam pon ade...ngeh2.. aku sbgai anak mmg kene ceramah jela ..tmbah2 anak bongsu kan...

cner pon mak aku ni suke amik berat pasal anak2 die.. hal2 rumah smua mmg mak aku la urus kan.. bapak aku jenis relax skit... mak aku sifat die terbalik dari ayah aku ni.. jenis bukan panas baran.. cool jer.. bile bapak aku ngamuk smua anak2 ngadu kat mak aku ni ha... hahaha... mmg jarang la kot aku kene marah..cume bebel jela....wakakakka... telinga mmg kene tahan skit...

tp dah besar anak2 smua xde la bebel.. cume mak aku suke nshat ape yg ptt.. cner nk jadi sorg insan .. pesan mak aku die kate jgn utama kan diri.. utamakan org laen baru hidup diberkati..ni quote aku reka sndr utk peringatan bersame...

' satu2 nya parut yg akan kekal dan sebagai bukti bahawa kamu adalah seorg anak kepada ibu ialah pusat' - ijatto

' ayah dan ibu itulah permulaan kami '

salah satu adegan dlm filem sembilu 2

my princesses

penulis dan keluarga

No comments:

Post a Comment