Tuesday, 14 December 2010

p.pinang

arituh aku g p.pinang nk g bukit bendera ngan member aku.. nk dijadikan citer aku xingt name bukit bendera tuh.. aku ingt name bukit bndera tuh bukit fraser..member aku pon same sengal xingt gak...aku xsalah sbb aku da lame tggalkan msia...wakakak.. so aku da sesat xtau cner nk g sane.. singgah la kat stesen minyak tnya kat org.. aku suh member aku tnya kan.. aku lepak kat keta..

" kak... nk pegi bukit fraser mcm mane? " tnya member aku yg yakin die betul.

" hmmm.. bukit fraser?? tak tau plak sy jln ke bukit fraser.." jwb akak kebingungan.
" jap ek.. pakcik!! bukit fraser kat mane? " akak tu bertnya pada pakcik stesen yg tgh isi minyak.

" pakcik pon tak tau nak.. xpenah dgr name bukit fraser.. bukit bendera ade la nak " jwb pakcik pade member aku

" tak silap akak bukit fraser kat perak la dik.. ha betol la kat perak " nyampuk akak ngan yakin.

" takpela.. terima kasih yer " balas member aku

member aku pulang kat keta cite ape da berlaku.. aku pon baru teringat bukit fraser kat pahang.. kat pinang bukit bendera daaa... wakakakak..terbahak2 aku gelak dlm keta.. akak tuh pon sebal gak la...kikikikiki.. tp bile smpai sane tutup sbb tgh repair2.. so g taman tropika.. xsilap aku name die taman tropika kot..

ni antara gmbar aku amik..cantek gak la tmpat die.. utk pecinta alam ok la...kite leh nk rentas hutan tuh ngan jln kaki.. jauh gak la.. atau naek bot utk pegi ke tempat sunset n tempat penyu bertelor.. aku ngan member aku jln separuh je da xlarat.. nak naek bot mahal benor.. wpon pinang tuh agak kotor tp ade gak la tmpat2 yg sedap utk memandang.. jgn marah naaa anak mami smua...wakakak..


7 comments:

  1. mcm misteri kehidupan...hurm..maybe

    ReplyDelete
  2. misteri kehidupan?? haha kehidupan xla misteri mane.. manusia tuh wpon da fitrah tp masih misteri...wakkaka

    ReplyDelete