Wednesday 22 September 2010

raya lagi

raye da lame baru nk tulis pasal raye kat sni...hahaha... ntah aku bz skit patu gambar2 mcm xde sgt.. lg pon sape la bace blog aku ni kan.. syok sndr sudahhh...wakakakak... cite bermula pade pagi raye.. aku bgn awal then mndi sunat raye smua.. time tuh mmg da sebak la.. sorg2 kat sni xde sape teman.. patu dgr bunyi takbir dr itunes.. aku set yg ulang byk2 kali tuh...hahaha... patu pas mndi smua aku pon konfius nk pakai baju raye itam or kelabu.. baju raye itam tuh baju raye sejak aku zaman form 3... patu yg kelabu plak baju raye 4 tahun lepas...hahahahah.. sedeh tak sedeh tak...huhuhuhu.. tp selaku anak jantan gua xkesah.. so gua pilih wane kelabu sbb wpon da 4 tahun tp stil cun lg le... yg kelabu ni bkn mcm baju melayu.. die mcm jubah ala2 pakistan then pakai ngan kaen pelekat... so aku buat keselamtan pakai aur pendek kat dalam.. kot2 la terlucut ke...wakakakka....

pinjam anak org len utk terasa comel...wakakak

aku tumpang abg shahrul... g awal masjid utk takbir... kalau pak arab takbir mmg xbes.. sbb die xde alunan mcm kat msia tuh.. slmt pak indon yg takbir.. so mmg ala2 mcm kat msia le... air mate gua tahan dari bercucuran la bile ber takbir tuh...hahaha... abi smayang ade mkn2 kat masjid fukuoka... aku xmakan byk just aku makan kek coklat saje.. gile sedapp... then ramai2 org msia g open house umah azli dlu.. ade laksa.. patu umah hafrizal.. then umah shekh.. ade ais kacang.. last skli umah abg nuri... mane xgemuk aku ...

kat umah abg nuri

raye kedua plak open house umah abg sohifull ..ade mee kari.. then g umah bad ade laksa sarawak... patu g umah shahrull.. mlm pastu open house umah abg nuri.. so kali kedua aku tewas pade nafsu mkn.. gemuk lagi la aku...huhuhuhu... sabtu next week plak ade open house umah umah solah.. ade ssate.... aku sebagai bujang yg kesepian hanya menumpang jela umah org patu mkn byk2...hahahahha.. nk buat open house sndri xmampu... ok abis,, malas aku nk cite pnjgn2 n terperinci... bkn ade org nk bace pon... klu ade pon kamu2 mesti malas bace pnjg2 kan,,,hahaha... ok selamat2....


baju pakistan

wajah2 raye di fukuoka


` Kebahagiaan bukan hak individu semate2.. tp hak setiap insan yang patut dikongsi bersame2 ` - HAZIM

No comments:

Post a Comment