Wednesday 28 July 2010

bunga-bunga busut

gambor ni aku amik kat ipoh di rumah padori.. time tuh lepas balik dari bukit merah.. mak padori ajak mkn umah die.. so dtg la bersame2 zaim apai ngan kuyu.. sementara lepak2 kat luar umah padori aku pon curi2 la amik gmbor... bukan amik gmbor org daaaa.. amik gmbor bunga.. ape name bunga ni gua xtau... then lpas amik2 gmbor kitorg sentap mkn.. pergh.. mmg sedap la mak padori masak... aku sebagai tetamu yg pemalu pon boleh ilang rase malu utk tambah dlm 3 4 5 kali gak la.. wakakkaka...


gambor di bwah pule same je bunga die ngan bunge dlm blog aku ni title beautifully imperfect cume angle je laen.. aku amik gambor bunga ni kat biopark nagasakit...


gambor bunga di bwah bukan aku yg amik.. tp adek angkat aku daa... name ajwin ajeera...


' walaupon bunga itu bukan sekuntum tapi rase manisnye madu dlm bunga itu tak same dengan kuntum bunga yg laen ' - KUYU

No comments:

Post a Comment